onsdag 16 oktober 2013

Side, dagen före doppardagen Onsdag 16 oktober

Jahapp så var det dags efter nästan 2 års planering.....tjejresa till Turkiet Side. Helt galet att det är NU och att det har gått så fort.

I morgon smäller det, jag och Karma ska åka på vår första semester utan Niklas. Lite läskigt måste jag erkänna men samtidigt ska det bli fantastiskt kul att åka iväg själv med lill-fisen. Tillsammans med oss så åker Susanne och hennes dotter Fia som är exakt lika gammal som Karma - kan ju inte bli annat än fantastiskt.

Då det är första gången jag ska hålla i trådarna när det gäller det tekniska så måste jag nu "Prov-blogga" för att se att jag förstår hur allt fungerar, annars är det väldigt praktiskt att alltid ha Niklas till hand:).

I morgon går flyget klockan 13.55 och morfar Benke kommer och skjutsar oss till flyget - bästa morfar/pappa så skönt att inte behöva åka själv och greja med bil och parkering så puss & kram till dig pappa.

Nu har jag packat i 2 dagar och har fortfarande inte fått klart allt...helt sjukt, jag måste vara den absoluta sämsta packerskan som någonsin har funnits....packar i och packar ur....ändrar mig och lägger till och drar ifrån....ja nu får det bära eller brista - jag är KLAR! 

För att verkligen förstå hur allt fungerar ska jag nu lägga in ett kort så jag vet hur det fungerar också:). 
Och det gick ju bra.....nu kör vi:)

Ulrika & Karma

3 kommentarer:

  1. PACKDÅRE! HAHAHA
    ha så skönt nu
    kram salo

    SvaraRadera
  2. Ja hur svårt kan det vara å packa , instämmer med Salo :)
    Finis råkade inte komma med då? Eller han e väl hemma å tar hand om Niklas . Ha så skönt ska bli kul å läsa KRAM Annika

    SvaraRadera
  3. Tack för att vi får vara med er en liten stund.Ser fram mot att få följa er den här veckan .KRAMAR från Härnösand

    SvaraRadera