tisdag 7 februari 2012

Dag 8

Karma ropade klockan sex på morgonen och hon hade kissat ner hela sängen. hennes pyamas var helt dyngsur, Otroligt. Vi ville dock sova vidare så Ulli bytte pyjamas och blöja sen stoppade vi ner Karma i vår säng. Hon somnade faktiskt om efter en halvtimme. skönt. Men jag var helt förstörd på morgonen och det var grymt tungt att stiga upp. Lite orolig i magen och fruktansvärt trött. Steg upp o kollade reprisen på Rangers - Flyers som rangers vann.

Efter frukosten satt jag kvar i huset ett tag och fixade med korten som ska upp på bloggen. Rätt jobbigt procedur när man inte har en pc utan bara en surfplatta. Tjejerna sprang ner till havet o badade länge, jag slöt upp och vi badade en stund tillsammans. Vi gick sedan upp till poolen och softade en stund men jag var helt slut. gick in till soffan och krashade en stund. Vi hade tänkt att åka till affären och tvätterian men jag pallade inte att röra på mig. När jag låg och slummrade kom helt plötsligt en flock kossor springandes utanför vårt hus på stranden. dom hade antagligen rymt, tur att vi var uppe vid poolen så inte Karma stod i vägen för en flock skenande gräsätare.

Vid lunch gick vi över till restaurangen och jag fick i mig lite ris. Pratade sedan med Tam och han beställde en helikopter till mig o Karma, vi får den nog i slutet av veckan. Karma kommer bli överlycklig. Vi tog med oss en coca-cola åt Karma och gick hem igen. Hon drog i sig hela på solstolen, världens skönaste stajl.

Vid halv fyra hade vi beställt massage igen. Jag blev dock helt sabbad igen efter lunchen och somnade på sängen. Började misstänka att jag har vätskebrist då det var så otroligt varmt igår vid templet och jag drack bara några öl på lunchen. Måste hålla bättre koll på vattenintaget. Massage tjejen kom  tid och hade med sig den yngre tjejen som gör naglarna igen. Karma var lika duktig den här gången och satt still. Massös tjejen var hårdare idag. fortfarande otroligt skönt men ibland gör det förbannat ont helt enkelt. När Ulli var klar och jag bearbetades målade även ulli sina tånaglar. Tjejerna blev jättefina tycker jag.

Efter massagen var Karma och Ulli nere på stranden och letade kräftor. Jag var fortfarande trött så jag stannade kvar i huset och fixade med surfplattan. Jag hade med mig en hårddisk med tv-serien vi kollar på men får inte hårddisken att lira. Så jag kopplade upp mig mot vår server hemma och fixade så jag kunde ladda ner serien till plattan.

Vid sju gick vi över till restaurangen och till vår besvikelse satt samma familj som vi störde oss lite på igår vid Nishaville vid ett av borden. När Ulli o Karma skulle beställa fisk så fick dom veta att fisken var slut för den andra familjen beställt just fisk. Karma ville ha kyckling o pommes, Ulli tog räkor i vitlök o jag tog makaroner med tomatsås. Karma var ivrig att leka med Kati. Dom hade så otroligt kul ikväll, det var även lite större thai tjejer som var med och lekte och jag fattar inte hur Karma kan va en i gruppen utan att förstå ett smack av thai. Vid baren satt Deborah och vi gick och pratade med henne när vi ätit upp. Hon har varit sjuksyrra och bekräftade mina misstankar om vätskebrist. Hon gav mig några påsar vätskeersättning som tydligen var bra och som jag drog i mig direkt. Får se om jag är fit for fight igen imorgon. Nu ska vi koll på Breaking Bad igen jihaaa !!!






2 kommentarer:

  1. Måste bara kommentera bilden på Karma som dricker cola ...hahahaha Ser så rolig ut Som klippt ur sällskapsresan , helt sjukt kul bild. Helt inne i sitt å flarrar /Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst är kul, hon brukar inte få cola men när hon får det blir hon hon helt paralyserad.
      Ulrika

      Radera